Politica de returnare

Daca ati comandat un produs de pe www.restaurantcapricciosa.ro, iar la ridicare/livrare acesta nu corespunde descrierii si specificatiilor mentionate pe site sau a detaliilor mentionate de dumneavoastra in comanda, puteti refuza ridicarea produsului  si veti primi banii integral inapoi.

Puteti refuza primirea comenzii in urmatoarele conditii:

 

  • Livrare gresita – produsele livrate sunt altele decat cele comandate;

 

  • Cantitatea produselor livrate difera de cantitatea comandata;

 

  • Produsele livrate sunt deteriorate.

Restaurant Capricciosa poate anula o comanda dacă produsul nu este disponibil sau pentru orice alt motiv imputabil Restaurantului. În acest caz, vă vom transmite o notificare, dacă este cazul, și vă vom returna orice plată efectuată.

Restaurant Capricciosa poate anula Comanda efectuata de către Utilizator, fără nicio notificare prealabilă și fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:

 

Neacceptarea de către banca emitenta a cardului Utilizatorului, a plății online.

Invalidarea tranzactiei de către procesatorul de carduri agreat de restaurant;

Datele furnizate de către Utilizator,  sunt incomplete și/sau incorecte

Compania noastra nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate in magazinul online. Imaginile prezentate pe site pot fi diferite de produsele fizice (culoare, aspect etc.). Restaurant Capricciosa isi asuma dreptul de a nu onora anumite comenzi in cazul in care respectivele produse nu mai fac parte din oferta curenta. In cazul in care pretul produsului sau unele caracteristici ale produsului au fost gresit introduse in baza noastra de date sau afisate gresit, iar livrarea nu s-a efectuat inca, compania noastra isi aloca dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.

 

Reclamatiile privind starea produselor trebuie comunicate in decurs de maxim 2 ore de la intrarea in posesie a acestora, telefonic sau prin e-mail la capricciosa_restaurant@yahoo.com,  urmand a fi solutionata dupa ce se verifica starea acestora. Returnarea respectivelor produse se va face in maxim 4 ore prin ridicarea de catre agentul livrator Capricciosa de la locatia clientului. In cazul in care in urma verificarii se dovedeste ca produsele nu respecta cerintele mentionate de catre client in formularul de comanda, produsele se inlocuiesc. In cazul returului, Rstaurant Capricciosa se angajeaza sa restituie intreaga suma si sa nu le revanda catre alt client.

Intrebari Suplimentare

Daca ai nelamuriri, comenzi deosebite sau intrebari suplimentare, iti stam la dispozitie oricand, via e-mail pe adresa capricciosa_restaurant@yahoo.com, sau la numarul de telefon 0722 224 799 in intervalul orar 10:00-22:00.